Prowadzimy przejrzyste dla naszych Klientów działania, a nasze badania, wyposażenie laboratorium oraz personel uwzględniają i spełniają określone normy i wytyczne. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do skontaktowania się z nami. KONTAKT
Zapraszamy do obejrzenia lub pobrania oryginalnego dokumentu Polityka Jakości - Wyd. z dnia 01.04.2023r.
Pobierz pdfPolityka Bezstronności - Wyd. z dnia 02.05.2019r.
Pobierz pdf
POLITYKA JAKOŚCI LABORATORIUM AGRO-VET |
||
CEL DZIAŁANOŚCI LABORATORIUM |
Celem Naszego Laboratorium jest spełnianie wszelkich wymagań klienta przez dostarczanie rzetelnych, wiarygodnych wyników prowadzonych badań, zgodnie z udokumentowanym i wdrożonym systemem zarządzania jakością, wg wymagań Polskiej Normy: PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02 - "Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących". |
|
ZASADY DZIAŁANOŚCI LABORATORIUM |
Laboratorium w swej działalności usługowej stosuje zasady dobrej praktyki profesjonalnej i zapewnia stałą i niezmienną jakość wykonywanych badań, adekwatną do wymagań klienta, postępując zgodnie z zasadami określonymi w Księdze Jakości oraz Procedurach Ogólnych. |
|
CELE GWARANTUJĄCE REALIZACJĘ POLITYKI JAKOŚCI |
|
|
ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI KIEROWNIKA DS. JAKOŚCI |
Kierownik ds. Jakości odpowiada za przyjęcie, rozpowszechnianie oraz wdrożenie Polityki jakości, a utrzymanie i promocja jakości pracy laboratorium jest obowiązkiem wszystkich pracowników w ich samodzielnym działaniu. Bieżący nadzór nad funkcjonującym systemem sprawuje Kierownik ds. Jakości a nad zapewnieniemniezbędnych środków do realizacji i rozwoju SZ czuwa Właściciel. |
|
ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI PERSONELU |
Personel laboratorium jest zaznajomiony z dokumentacją systemu zarządzania i w swojej pracy stosuje politykę oraz procedury SZ. Personel ma ściśle określony zakres obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień opisany w kartach osobowych, oraz wykonuje badania zgodnie z obowiązującym systemem zarządzania jakością, poddawanym audytom oraz cyklicznym przeglądom zarządzania. |